Departament Kontroli Gospodarowania Odpadami

Podstawowym zadaniem Departamentu Kontroli Gospodarowania Odpadami jest realizacja zadań w zakresie:

  • koordynacji działań związanych z walką z szarą strefą w obszarze gospodarki odpadami;
  • przeciwdziałania przestępstwom i wykroczeniom w obszarze gospodarowania odpadami;
  • planowania, przygotowywania i przeprowadzania, we współpracy z organami ścigania i innymi organami kontroli, kontroli podmiotów prowadzących działalność w zakresie gospodarowania odpadami, w tym transgranicznego ich przemieszczania;
  • koordynacji i nadzoru w imieniu Głównego Inspektora nad działalnością kontrolną wojewódzkich inspektoratów ochrony środowiska w zakresie gospodarowania odpadami;
  • kontroli przestrzegania przepisów w zakresie gospodarki odpadami;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych i sądowo-administracyjnych w zakresie właściwości Departamentu.

Dyrektor: Izabela Szadura
Z-ca Dyrektora: Roman Jaworski
Sekretariat:
tel. 22 36 92 220; fax. 22 36 92 302
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Początek strony

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.